امدادرسانی امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی در 697 حادثه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 697 حادثه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه توسط نیروهای این جمعیت در استان امدادرسانی شده است.

خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمود اکبری اظهار کرد: 697 حادثه از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه توسط نیروهای این جمعیت در استان امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نوع حادثه مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، بیان کرد: در این حوادث شش هزار و 449 نفر حادثه دیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل این آمار حدود 8 درصد افزایش داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حوادث امسال یک هزار و 523 نفر مصدوم داشته است که از این تعداد 258 نفر به مراکز درمانی منتقل شده و 408 نفر در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان صورت گرفته است.

اکبری ادامه داد: 95 نفر و 43 خودرو امسال در سیلاب و برف گرفتار شده بودند که توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی عنوان کرد: یک هزار و 222 تیم عملیاتی در قالب هزار و 8 تیم بین شهری، 146 تیم پشتیبانی، 6 تیم آنست، 2 تیم فوریت های درمانی، 160 تیم واکنش سریع و دیگر تیم ها در این ماموریت ها، امسال نقش آفرینی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: سه هزار 290 نیروی عملیاتی شامل یک هزار و 506 داوطلب و هزار و 784 پرسنل در کادر جمعیت هلال احمر استان مشغول خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ 252

نظرات

captcha